14 października 2017

NA DZIEŃ NAUCZYCIELA

Jakiś czas temu natrafiłem na interesujący materiał, w którym dzieci wypowiadają się na temat uczenia i nauczania...
Warto posłuchać. Mogą skorzystać zarówno nauczyciele jak i rodzice, a przez to - także dzieci.

Oczywiście otwartą kwestią pozostaje, czy ze wszystkim można się zgodzić. 

Moją uwagę zwróciły słowa jednego z dzieci, które powiedziało, że słucha nawet wtedy, gdy nie patrzy na nauczyciela...

Kilka tygodni temu - zanim widziałem ten filmik - mieliśmy w parafii poświęcenie tornistrów naszych pierwszoklasistów. Po modlitwie i pokropieniu wodą święconą tornistrów, dzieci otrzymały na pamiątkę różańce. Kiedy mówiłem o tych różańcach, one skupiły się na nich i nie byłem pewien czy mnie słuchają. Ale kiedy wspomniałem, że one pachną, przynajmniej jedno z nich natychmiast przyłożyło różaniec do nosa...
Nie patrzyło na mnie, a jednak słuchało :-)

A oto materiał



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz